Hosszú hónapok óta az egyetlen virtuális tér, ahol jól érzem magam (bár kezd egy kicsit "mássá válni" az utóbbi időben) a moly.hu weboldal, ahol az embereket a könyv szeretete köti össze. Annak ellenére, hogy nagyon sokat olvasom, viszonylag a háttérbe húzódva létezem csak a tagságban, mert nem merek megnyílni, ismeretleneknek írni, írásokat véleményezni.

A moly (mit olvasol éppen).hu tagjai rendszeres időközönként találkozókat szerveznek nemcsak Pesten, de még vidékre is elutaznak piknikelni és beszélgetni. Na, ez aztán igazán nagy falat lenne az én számomra, nincs az a gyógyszer mennyiség, amivel ezt bevállalnám. Van viszont egy nagyon aranyos "tag", nevezzük Harinak, aki az első perctől figyelmes és érdeklődő volt velem szemben, és akaratlan csigalétem ellenére próbálta a kapcsolatot felvenni és fenntartani velem. Mire észbe kaptam máris ígéretet tettem egy közös kávézásra, agy személyes találkozásra. Ahogy közeledett a nap, úgy szorult egyre kisebbre és kisebbre a gyomrom, a félelem uralkodott teljes mértékben rajtam és már azon gondolkodtam, hogyan lehetne kibújni a találkozó alól. Azután elszégyelltem magam, hogy ilyet már mégsem tehetek, pont egy olyan emberrel, aki az ismeretlenségben is a segítségemre próbál lenni.

Tegnap volt a nagy nap, megfelelő előkészületekkel el tudtam menni egészen a West End-ig, ahol egymásra találva beültünk egy nyugis kávézóba egy nagyot beszélgetni. Az első perctől az őszinteség érzése volt a meghatározó, ami nagyon, nagyon fontos (volt) számomra. Megismertem egy hozzám közeli korosztályú, nagyon kedves kiegyensúlyozott, értelmes (na most, hogy írjam lányt, hölgyet, asszonyt) személyt, könyvbarátot, akivel nagyon jót beszélgettünk, és aki mellett elszaladt az idő és észre sem vettem, hogy nem világít a homlokomon a felirat, hogy vigyázat depis! Nagyon örülök, hogy megismertem, nagyon büszke vagyok magamra, hogy ezt a 5 órát különösebb gond nélkül végig tudtam csinálni és gazdagabb lettem egy tartalmas ismeretséggel!

Köszönöm szépen Neked Hari!

Szerző: deprimadonna  2010.05.21. 13:41 8 komment

Címkék: barăˇtsăˇg bezăˇrtsăˇg talăˇlkozăł

A bejegyzés trackback címe:

https://deprimadonna.blog.hu/api/trackback/id/tr352175903

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HAri 2010.05.21. 12:57:59

részemről a szerencse!de tényleg:)

Miestas · http://www.miestas.freeblog.hu 2010.05.21. 16:18:28

Ez nagyon nagyon jó ... már egy picit süt is a nap az írásodból.

narziss 2010.05.21. 18:24:18

Remek. Oravecz Imre alábbi sorai jutottak eszembe a bejegyzésed olvasva: Látomás közben szerzett ének Az űrből kilép a végtelenség és jön felém, az égből kilép a magasság és jön felém, a nappalból kilép a világosság és jön felém, a levegőből kilép az áttetszőség és jön felém, a fákból kilép a sudárság és jön felém, a füvekből kilép az üdeség és jön felém, a földből kilép a melegség és jön felém, a vizekből kilép a lágyság és jön felém, az állatokból kilép a szelídség és jön felém, az emberekből kilép a szeretet és jön felém, a szellemekből kilép az örökkévalóság és jön felém, én is kilépek magamból és megyek magam felé. További hasonló apró, de egyre (maga)biztosabbá váló lépteket, mint amiről írtál. :)

DeprimaDonna 2010.05.21. 19:04:58

Mindenkinek köszönöm a figyelmességet és a kedvességet! Az idézetet kimásolom és kiteszem magam elé, hogy szem előtt legyen! :)

narziss 2010.05.21. 19:13:14

De jó! Ez az egyik kedvenc gondolatom, mióta felfedeztem magamnak. Örülök, ha Neked is adott valamit. :) Weöres Sándor Négy koráljából az első is meg fog szólalni, de csak a Te szívedben... http://csicsada.freeblog.hu/archives/2008/07/09/Weores_Sandor_Negy_koral/

Taxina 2010.05.22. 20:08:43

Szia, Nem kell siettetned az eseményeket! Amihez kedved van, tedd, amihez nincs, ne tedd. Néha hagyni kell az eseményeket. Az emberek - akik "Neked valók" kiválasztódnak, éppúgy, mint a Moly, mint közösségi tér. Lazíts. Néha csak az kell, hogy hagyd folyni a dolgokat, anélkül, hogy beleavatkoznál!

heni_suveg 2010.06.11. 17:59:44

Szia! Szívbemarkoló ahogy írsz. Magamra ismertem néhány dologban,és tudom nagy küzdelem ez...nekem 8 évbe telt, de most úgy érzem élek. Hidd el csodálatos vagy csak néha próbáld meg Magad más szemével nézni és meglátod meglepődsz... Szépen írsz a könyvekről tényleg :)

DeprimaDonna 2010.06.11. 20:19:29

Szia! Nagyon szépen köszönöm a kedves sorokat, igazán jól estek. Rajtam még elég sok a javítani való, de reménykedem! Szívből örülök, hogy Te már múlt időben tudsz beszélni róla.
süti beállítások módosítása