Rövid leszek. Ma piszkosul rossz hangulatom van. Próbálok még inkább a könyvekre koncentrálni, hogy ne is gondolkodjak. A moly.hu-n is volt egy félreérthető "beszólás", amit a szmájlok ellenére magamra vettem. Lehet, hogy erről a portálról is távoznom kell..., már a virtuális közösséget is nehezen viselem?!

Bocsánat, de sz@r az egész, úgy ahogy van! Egyik nap mint a másik és semmi, de semmi kilátás, javulás, változás. Maximális kiszolgáltatottság. Ennyi az egész életem. Hol a vége?

Szerző: deprimadonna  2010.06.13. 17:26 7 komment

Címkék: rossz hangulat elkeseredă©s magăˇny vă©ge

A bejegyzés trackback címe:

https://deprimadonna.blog.hu/api/trackback/id/tr922175918

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ildy · http://ildy-blogger.blogspot.com 2010.06.13. 20:04:40

Hiányoznál a csapatból, inkább ne tedd. Nekem is szóltak már be, naésaztán! Kit érdekel?! Ilyen ember mindenhol van, a sarki közértben is, oda pedig muszáj menni. Jól tudom, hogy van egy gyereked? Ez nem elég motiváló erő? Miért nem utaztok el valahova kirándulni? Más közeg egy időre talán jót tenne.

vargarockzsolt 2010.06.13. 21:14:27

Sokszor lesz még rossz kedved, mert ilyen az élet. Nem mindig móka és kacagás. A Moly szerintem jó hely. Ha valaki beszól, akkor azt én tíltani szoktam, nem látom és kész. Van egy csomó ember, aki kíváncsi rád! Ezt ne feledd! :) VrZs

DeprimaDonna 2010.06.14. 04:14:51

Kedves Ildy! Már túl vagyok rajta, csak az a baj, hogy mindent a szívemre veszek. Rájöttem, hogy nem engem minősít és pont. Konzekvencia levonva. Igen, jól tudod, van egy lányom. Ő 26 éves. Rengeteget dolgozik (ügyvédjelölt)és a barátjával lakik. Örülnek ha végre van egy kis idejük egymásra! Most oda nem férek be, de nem is venném el az időt tőlük. Hosszabb időre nem tudok elmenni, mert a két kutyát nincs kire hagynom - meg nem is nagyon lenne hova. Rajtatok kívül nincs semmilyen kapcsolatom a külvilággal. Köszönöm szépen, hogy írtál, nagyon jól esett! Igyekszem erősebb lenni. :) Nagyon szép napot kívánok, Ági

DeprimaDonna 2010.06.14. 04:17:32

Köszönöm Zsolt, a moly szerintem is jó hely, nem szívesen hagynám el! Tegnap nagyon rosszul jött ki minden. :( Nagyon köszönöm biztató soraidat és a figyelmességedet! Ági

Ildy · http://ildy-blogger.blogspot.com 2010.06.14. 10:21:44

Szia Ági! Na ugye, hogy megy ez! Már a "hangod" is más!:)És ne merészelj lelépni a molyról, mert velem gyűlik meg a bajod. Azt meg tuti, hogy nem szeretnéd:) Szép napot neked is! Ildy

Miestas · http://www.miestas.freeblog.hu 2010.06.14. 15:37:09

Oo kislány, nem szökünk meg a barárok elől, még ha olyan kicsik is mint a molyok:-))) Nekem is van sz@r napom, és van , hogy éjjel felriadok és kétségesnek látom a jövőt, de azt mondom , nem adom fel, mert ennél többre vagyok képes. Te is többre vagy képes , higgy magadban. Nincs esetleg a közelben olyan jótékony szervezet ahol segíteni tudnál, ahol úgy éreznéd nagyon nagy szükség van rád? Ha nincs az sem baj, mert én szeretm olvasni az írásaid addig is olvass és gyógyulj.

DeprimaDonna 2010.06.18. 15:16:33

Kicsi molyokból lehet a legnagyobb szeretet! Már túlléptem, nem szököm meg. Olvasok és írok rendületlenül - addig nincs külvilág!
süti beállítások módosítása