Lassan semmi nem lesz ami a világhoz köt, ezért muszáj tennem ez ellen valamit.

A heti programom nagy részét a kórházi látogatások (most többes szám) teszi ki, illetve, amikor itthon vagyok akkor olvasok. Felelősséggel is tartozom természetesen a lányomért, aki már önálló és 26 éves, illetve a két hófehér gombóckámért, akik sajnos szintén öregszenek. Akiért eddig éltem, akihez a napjaimat igazítottam az a csoda elhagyott minket.

Amint azt már jeleztem a lakást el kellett cserélni, de még mindig képtelen voltam a végére járni a csomagolásnak. Mindenhol emlékek, amiket nem lehet kidobni,"mert az szentség törés" lenne. Szóval van egy lakás, ahol élek, de nincsen otthonom. A legnagyobb baj, hogy nem is érdekel.

Ma elővettem a naptáramat és megpróbálok minden napra állandó programokat beilleszteni, talán így tartalmasabban telnek a napjaim. Nem könnyű feladat, mert túl sok mindent nem tudok csinálni. Nagyon szerettem volna elmenni 4 órában dolgozni, de amint megtudják, hogy mi bajom van köszönik szépen és ajtót mutatnak. Nézem az OKJ-s tanfolyamokat (és a pénztárcámat) mit lenne érdemes elvégezni a diplomák mellé, hogy talán labdába rúghassak, de eddig semmit nem találtam. Ha van ötletetek bátran szóljatok!

Az egyik legfontosabb elhatározás, hogy erőt kell vennem a kishitűségemen és a fejtorna érdekében lehetőleg minden olvasott könyvről írni kell valamit. Ez nekem is emlékeztető és a fogalmazási készségemet is szinten tartja (ha még van mit). Azért is gondoltam erre, mert jelen pillanatban a Moly az egyetlen virtuális közösségem! :)

Szerző: deprimadonna  2010.05.12. 13:32 5 komment

Címkék: mindennapok tervek napirend

A bejegyzés trackback címe:

https://deprimadonna.blog.hu/api/trackback/id/tr832175886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

vargarockzsolt 2010.05.12. 14:36:00

A Moly az jĂł, Ă©s Ă©n biztos el fogom olvasni amit Ă­rsz, mert Ă©rdekel. ĂĽdv: VrZs

Miestas · http://www.miestas.freeblog.hu 2010.05.17. 08:30:07

Ha segít a tudat, hogy olvaslag és lélekben veled vagyok akkor tudd itt vagyok !

Miestas · http://www.miestas.freeblog.hu 2010.05.17. 08:38:26

Rám számíthatsz, olvasni foglak és kommentelni, tudd hogy valaki veled van lélekben. Nem szabad feladnod, és ezt te is tudod, attól, hogy a lányod önálló attól még te vagy az édesanyja, erre gondolj. A nap egyszer ki fog sütni hidd el!

narziss 2010.05.17. 09:11:16

Csatlakozom Miesteshoz és VrZs-hez. :) A molyon is ismerősök vagyunk, sőt, számomra azért is érdekesek az írásaid, mert több közös is van bennünk a könyvszereteten túl. (Jómagam jelenleg tanítok magyart egy középsuliban.) Beterveztem a nyárra két Saramago-regényt is (Jézus Krisztus evangéliuma; A barlang), Te meg éppen nem sokkal azután írtál róluk, hogy felkerültek a várólistámra. Teréz anya: Az élet himnusza Az élet egyetlen - ezért vedd komolyan! Az élet szép - csodáld meg! Az élet boldogság - ízleld! Az élet álom - tedd valósággá! Az élet kihívás - fogadd el! Az élet kötelesség - teljesítsd! Az élet játék - játszd! Az élet vagyon - használd fel! Az élet szeretet - add át magad! Az élet titok - fejtsd meg! Az élet ígéret - teljesítsd! Az élet szomorúság - győzd le! Az élet dal - énekeld! Az élet küzdelem - harcold meg! Az élet kaland - vállald! Az élet jutalom - érdemeld ki! Az élet élet - éljed! Különösen a 12. sorhoz kívánok sok-sok erőt, kitartást; mára, holnapra, holnaputánra meg azutánra is.

DeprimaDonna 2010.05.17. 12:56:42

Köszönöm szépen Nektek!
süti beállítások módosítása