Könyvtárban voltam a múlt héten. A polcok között nézelődtem - ez az utolsó emlékem, majd az Uzsoki utcai kórház neurológiai osztályán tértem magamhoz. Semmire nem emlékeztem, hogy és miért vagyok ott ahol vagyok. Azután előkerült a doktornő és "megnyugtatott", hogy életem első Grand Mal epilepsziás rohamát éltem át. A CT-t megcsinálták azonnal, az EEG-re és az MRI-re várnom kell. Fel kell készülnöm arra, hogy bármikor újra előfordulhat. Mit csinálok az utcán egyedül? Eddig sem nagyon jártam el itthonról ezután még annyira sem merek.

Mi jön még?

Szerző: deprimadonna  2010.05.04. 18:12 Szólj hozzá!

Címkék: epilepszia kăłrhăˇz

A bejegyzés trackback címe:

https://deprimadonna.blog.hu/api/trackback/id/tr302175883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása