Az elmúlt hetekben nem volt erőm és kedvem sem írni. Ennek többek között az is az oka volt, hogy nem történt velem semmi említésre méltó dolog.

Nem túl változatos az élet, ha az ember programja csak a kórházi kötelező megjelenésekből áll, ehhez kell mindent igazítania. Amikor nem kell mennem, szinte nem is létezem, csak a könyvek világában oldódok fel, mint valami eszencia. Megszűnik körülöttem a külvilág, nem érdekel az evés és hasonló földi hívságok, hanem csak az a világ létezik, amit a könyv megjelenít számomra. A valóság számomra a vegetáció - a könyv az élet. Ameddig olvasok nem gondolok a magányomra, a betegségemre, teljes értékű embernek érzem magam. Azonosulok egy-egy szereplővel és jól érzem magam, amikor a történet során valami kellemes dologban lehet részem.

Ez nagyon jó addig ameddig olvasok, de nagyon rossz, amikor szembesülnöm kell a valósággal, amikor leteszem a könyvet és én újra én leszek.  Az énemet nehezen vagy éppen sehogy sem tudom elfogadni, szeretni, ezért örök harcban állok magammal. Pedig a gyógyulásom (ha van ilyen) felé az első lépést az jelentené, ha önmagamat végre megtanulnám elfogadni. Ennél nehezebbet jelenleg nem tudok elképzelni.

Szerző: deprimadonna  2010.04.20. 10:57 2 komment

Címkék: kă¶nyvek magăˇny menekăľlă©s valăłsăˇg

A bejegyzés trackback címe:

https://deprimadonna.blog.hu/api/trackback/id/tr302175882

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Heni 2010.04.21. 19:07:17

Kedves D., Tudom miről beszélsz, miről írsz. A napok manapság nekem is akkor elviselhetőek, ha olvasni tudok... Heni

Abcd 2010.05.04. 14:22:57

Kedves Tanárnő! 1996-ban láttam utoljára, a suliban. Csak a folyosón, mert engem nem tanított. Azóta, ha eszembe jutnak középiskolás éveim Ön is eszembe szokott jutni. Az a kedves, csinos szőke hölgy, kinek látványa egyedüliként volt képes feldobni azoknak a baszott ronda folyosóknak a látványát. Véletlenül találtam Önre az iwiwen, megörültem neki. Aztán elkezdtem kattintgatni, most már szomorú vagyok. Remélem össze fogja tudni szedni magát. Ezt csak azért írtam le, hogy tudja, hogy van aki ismeretlenül is szorít Önnek!
süti beállítások módosítása