Tegnap levélváltásba kerültem az én jóságos könyvelőmmel. Jóságos, mert tudja, hogy a Bt., amit 5 éve létrehoztam 4 éve egyetlen forintot sem termelt, bár reménykedtem, hogy találok valami itthon végezhető munkát és nem akartam, hogy az legyen az elutasítás oka, hogy nem vagyok számlaképes. Maradék spórolt pénzemből létrehoztam a Bt-m: Szellemi Erőforrás. Milyen szépreményű elnevezés nem? Nekem nagyon tetszik. Munka nem társult hozzá. Sok pénzt kifizettem ügyvédnek, amikor , talán 2 éve, hoztak egy rendeletet, hogy mindenféle szankciók mellett kötelesek a Bt-k módosításokat eszközölni. Ezt is kinyögtem.

Most már csak nyögök. Fizetem a havi 5000 Ft-ot nem tudom mire, szerencsére nem kell fizetnem a könyvelőmnek a nulla számla nulla elszámolásáért, de még a bevallásokért sem. Jó ember.

Döntöttem. Megírtam. Felszámolás jön. Ha minden igaz, akkor év végére megszűnik a cégem. Nem tudom, hogy mi lesz velem, hiszen a felülvizsgálaton sok minden el fog dőlni, de mivel pénzt nem hozott, csak vitt, nem találom értelmét tovább fenntartani. Csak legalább valami jó, frappáns munkához tudnám továbbadni a nevét. Nagyon hozzám nőtt! Lassan semmim sem marad!

Szerző: deprimadonna  2010.03.05. 10:13 Szólj hozzá!

Címkék: bt. că©g felszăˇmolăˇs

A bejegyzés trackback címe:

https://deprimadonna.blog.hu/api/trackback/id/tr452175869

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása