Nagyon nehezen szánom rá magam az írásra. Tulajdonképpen mindenre nehezen szánom rá magam. Gubbasztok a sarokban és "diavetítőzök" a fejemben, emlékeket nézegetek, párbeszédeket idézek fel és nem tudom elhinni, hogy mindez már csak múlt soha többé nem lesz része a jelennek.Csütörtökön volt a temetés. Egyszerű, méltóságteljes, szép volt. Vittem egy régi (talán 20-21 éves lehetett rajta édesanyám) nagy képet és a ravatalozóban az volt az urna mögé támasztva. Így mindenki láthatta páratlan szépségét és tiszta lelkét, ami a szemében tükröződik.

Minden könnyem elsírtam, mindenkitől ugyanazt kérdeztem, hogy miért?! Annyira meg akart gyógyulni még egyszer. Olyan nagyon erős volt, hiszen a balesetéből is szépen felépült - de hiába. Elragadta tőlem (tőlünk) a Halál, az a Halál, akit én várok már évek óta. Rossz helyen kopogtatott!

Szombaton már kint voltam Nála a temetőben. Beszélgetnem kellett vele, látnom, hogy bizonyosság a hihetetlen, éreznem a közelségét, utat engedni a könnyeknek.

Nem találom a helyem. Üres minden nélküle. Csak a szívem van tele fájdalommal!

Szerző: deprimadonna  2010.02.08. 09:51 Szólj hozzá!

Címkék: halăˇl temetă©s emlă©k

A bejegyzés trackback címe:

https://deprimadonna.blog.hu/api/trackback/id/tr22175862

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása