Tegnap este volt a Föld órája, aminek a lényege, hogy az egész világon egy óra időtartamra (1/2 9- 1/2 10 között), ahol lehet és akik csatlakoznak, lekapcsolják a villanyt klímavédelem gyanánt.


Így tettem én is. Sötétségbe vontam a lakást. Kikapcsoltam a gépet, lekapcsoltam a villanyt és gyertyafény mellett olvastam. Pont egy történelmi könyvet olvasok, így még hangulatában is "passzolt" a kis tüzes fényecske melletti böngészés. Valami picit én is tettem a nagy közösért, amikor egy óra hosszat a kis tüzes fény mellett bogarásztam a sorokat. Kicsi tett, de sok ilyen előrébb vinne mindenkit.

Szerző: deprimadonna  2010.03.28. 12:47 1 komment

Címkék: fă¶ld ăłrăˇja klă­mavă©delem să¶tă©tsă©g

A bejegyzés trackback címe:

https://deprimadonna.blog.hu/api/trackback/id/tr342175879

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Márta 2010.03.28. 19:49:25

én nem csináltam még ilyet,de bizonyos értelemben még irigyellek is - nem édesanyád elvesztése miatt, dehogy!!nem vagyok gonosz, de a gyerekkorba visszatérnijó lehet -nekem pl. nincs már hová mennem...
süti beállítások módosítása