Rettenetes hét vár rám! Minden további részlet nélkül, kérek minden erre járót, hogy szorítson értem!

Köszönöm.

Szerző: deprimadonna  2010.03.07. 09:51 6 komment

Címkék: fă©lelem

A bejegyzés trackback címe:

https://deprimadonna.blog.hu/api/trackback/id/tr322175871

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Polzsu 2010.03.09. 13:15:40

Én nagyon szorítok!!!!

DeprimaDonna 2010.03.09. 14:19:52

Hát eddig a hétfő, nem volt a legfényesebb (erről, majd külön írok). A szerda és főként a csütörtök nagyon gázos! Nagyon, nagyon sok múlik ezen a két napon!

Polzsu 2010.03.09. 15:33:14

Most már nagyon kíváncsivá tettél! DE változatlanul ott vagyok VELED!!!!!

DeprimaDonna 2010.03.10. 22:17:51

Amint túl leszek a macerán, írók róla...! (Illetve csak részleteket, mert egy bizonyos eseményről csak 30 napos fellebbezés után írhatok - addig meg ki tudja ki járkál véletlenségből errefelé és beleolvas az őszinteségi rohamomba! ;) )

DeprimaDonna 2010.03.11. 20:36:06

Elmúlt, vége túléltem. Most jön a várakozás... Köszönöm mindenkinek a lelki támaszt, nagyon jó érzés volt, hogy ennyien szorítottatok értem. (itt nem látható, hogy a molyolós molyok mennyien írtak nekem a http://moly.hu oldalon keresztül.)

DeprimaDonna 2010.03.11. 20:36:25

Elmúlt, vége, túléltem. Most jön a várakozás... Köszönöm mindenkinek a lelki támaszt, nagyon jó érzés volt, hogy ennyien szorítottatok értem. (itt nem látható, hogy a molyolós molyok mennyien írtak nekem a http://moly.hu oldalon keresztül.)
süti beállítások módosítása