Eddig bírtam. Elfáradtam. Nem megy. Lecsúsztam.

Ma lett volna a befejező konferencia-nap, amelyen még részt kellett (szerettem) volna venni. Ott kellene ülnöm a Parlament felsőházi termében, ehelyett itt birkózom magammal az ágyban hajnal egy óra óta.

Tegnap este deja vu érzéssel a lelkemben szó szerint haza vonszoltam magam, ugyanúgy mint négy évvel ezelőtt a munkahelyemről. A trolin már csak azt éreztem, hogy forró könnyeimtől ázik az arcom, éreztem, hogy az emberek furcsán néznek - de ezek az emberek már egy másik világ szereplői - azé, amelyikből sikeresen és ismételten "kicsúsztam".


Szerző: deprimadonna  2009.11.11. 13:33 Szólj hozzá!

Címkék: depressziăł kăľzdelem belsĺ‘ kăľzdelem

A bejegyzés trackback címe:

https://deprimadonna.blog.hu/api/trackback/id/tr832175832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása