Tetszik vagy sem, meg kell állapítanom, hogy a hét év gyógyszeres kezelés és a csatlakozó eljárások nem tettek túl jót az emlékező tehetségemnek, a szellemi teljesítményemnek.Ha cinikusan közelítem meg a dolgot ez jó, hiszen minden könyvem újnak számít, így újra és újra el tudom olvasni őket. :)

Ami bosszant, hogy több témakörben is szerettem volna kutatgatni, mélyebbre ásni - de be kellett látnom, hogy nem megy. Ezért ma nagy fájdalommal összeszedtem a legértékesebb (így még eladható) könyveimet és több helyen is meghirdettem eladásra. Egy biztos, ami ebből a pénzből befolyik (ha befolyik) kizárólag könyvekre fogom költeni, de nem szakirodalomra. Mert arra mindennél nagyobb szükségem van, hogy a könyvek világába menekülhessek fekete napjaim elől.

Szerző: deprimadonna  2010.01.07. 13:00 7 komment

Címkék: kă¶nyv eladăˇs pă©nzszerză©s

A bejegyzés trackback címe:

https://deprimadonna.blog.hu/api/trackback/id/tr22175853

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DeprimaDonna 2010.01.07. 14:03:07

Igen HAri én is jónak tartom, de azért titkon nagyon fáj a szívem értük és legfőképpen a szellemi kapacitásom rohamos romlása miatt vagyok elkeseredve! :(

Polzsu 2010.01.07. 14:53:16

Én nem szedek gyógyszert! És mégis az emlékező tehetségem napról-napra egyre csak romlik. Az otthoniak attól félnek, hogy egyszer elfelejtek hazamenni. Én a filmekkel vagyok, úgy ahogy Te a könyvekkel! Nem kell, sok pénzt DVD-re költeni csak előveszem a régieket és fel se tűnik, hogy már kétszázszor láttam. Én ezt az állapotot úgy tudom, hogy öregségnek hívják! És folyton valami CAVINTONT emlegetnek.

HAri · http://hari.freeblog.hu 2010.01.07. 14:55:35

szerintem ne aggódj emiatt. a régi tudást háttérbe tömöríti az új. ez nem feltétlenül rossz. valahol ott vannak azok, ha kell majd előjönnek. (egyébként láttad az első 50 randi c. filmet? minden nap egy új élmény;)

Polzsu 2010.01.07. 15:00:47

Én elvezem egyébként ezt az állapotot! Nem tudom miért? De a körülöttem lévőket sokkal jobban idegesíti. :D

DeprimaDonna 2010.01.08. 03:02:43

Vajon miért? :)

ani · http://kuldetes.com 2010.01.09. 15:17:44

jó ötlet!én is imádom a könyveket!többet érnek olvasni mint tv-t nézni!
süti beállítások módosítása